Az elmúlt két hétben nagyon sokat morfondíroztam ezen a motorcsere dolgon, és végre megszületett bennem az elhatározás: váltok.

Az XBR-t persze előre is sajnálom, valószínűleg sosem lesz motor, ami ennyire a szívemhez nő, de ez van, muszáj tovább lépnem...

Szóval mentem és végigpróbáltam az összes olyan darabot, ami helyileg és anyagilag is elérhető a már említett típusok közül, így volt szerencsém a már említett CB500 mellett 2 db 9-10 éves Kawasaki ZR7-est, 2 db hasonló korú 600-as Fazert és egy 600-as Banditot megnézni, kipróbálni.

A ZR-7 tetszett talán a legjobban, de igazán szép állapotút sajnos csak kb. 200.000 forinttal drágábban kaphatnék.

A Fazer külsőre egyáltalán nem tetszik, viszont minőségre és teljesítményre ő lenne a legjobb választás, sajnos itt is mélyen a zsebembe kellene nyúlni, hogy egy olyan állapotút szerezzek, amilyenre vágyom (értsd: ne kelljen egyből költeni rá).

Ráadásul egy kicsit fura volt nekem elsőre a fejidom, kis sebességű kanyaroknál, ahol a kormányt is fordítani kell, idegesített, hogy a fejidom meg nem mozdul, de ezt biztos hamar meg lehet szokni. (cserébe a szélvédelemért.)

Csak az a gond, hogy az órában volt vagy 70 ill. 80.000 km, az egyik motorja kopogott és füstölt, a másik meg zörgött és folyt a telóból az olaj + kopott első gumi és cserés tárcsák, szóval eléggé felejtős mindkettő, még ha külsőre szépek is voltak.

Lehet, hogy vártam volna még a szezon végéig is egy jobb vételre, ha nem találtam volna egy nagyon szép állapotú Banditot, ami kicsit idősebb, de cserébe árban is szimpatikus, ami talán segít feledtetni a piros színt is, amit természetesen magamtól sosem választanék, de úgy érzem, ez még belefér...

Rövid vacillálás, bizonytalankodás után úgy döntöttem ár/érték arányban a Bandit lesz a legjobb választás, még ha holnapután kettétörik a blokk és kell bele vennem egyet kompletten, akkor is megéri. :)

Még egy utolsót alszom rá, és ha holnap is így gondolom, belemegyek, és remélem, eléggé körüljártam a témát ahhoz, hogy ne bánjam meg később.
Amúgy meg igazán nincs vesztenivalóm; egy ilyen cserét visszafelé sokkal egyszerűbb lesz majd véghezvinnem, ha a döntésem esetleg utólag mégis elhibázottnak tűnne...

A bejegyzés trackback címe:

https://dugohuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr622924913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása