Ezen a képen látható, hogy kicsit furán áll a jobb hátsó index, hogy a rendszámtábla igényes rögzítését ne is említsem. Ezt azóta meg akartam csinálni, mióta megvan a gép, hát ma végre eljött az ideje.
Valamikor eldőlhetett vagy kaphatott kisebb egy ütést a hátulja, mert az index ferdeségének az oka a felfogató pont elmozdulása jobbra-felfelé irányban.
Néhány kalapcsütéssel helyrepofozható lenne, hacsak ennek elejét nem veszik egy túlméretes vékony fémlemezzel, melyet a két index felfogatópontjai közé helyeztek (gondolom a sérülés után), majd szépen oda is hegesztették, ezáltal véglegesen rögzítve az elmozdult elemet. Ez pont olyan, mintha eltörne a kezem, és utána sínbe tennék anélkül, hogy az elmodzult csontokat helyükre illesztették volna.
Ennyi maradt az eredeti sárvédőből a két széle...
Itt pedig látható a fémlemez az okozott problémával.
Alkalmazzunk egy vékony bemetszést,
majd egy másikat, hogy legyen neki helye,
Végül néhány jól irányzott kalapácsütéssel tereljük vissza a tartófület a helyére. A lemezt nem hegesztettem újra össze, mert az új sárvédő felhelyezésével úgyis funkcióját veszti, akár le is lehetne vágni onnan.
Mehet fel az új sárvédő!
Végül a rendszám és az indexek.
Az egyengetés szerintem jól sikerült, most már szép egyenesek az indexek, felkerült egy gyári farokelem is!
Szerintem sokkal szebb lett így a hátulja!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.