Kuplungbowden

Címkék: váltó kuplung xbr bowden

2013.03.20. 22:15

Csak egy röpke gondolat mára: Ahogy elkezdtem idén csapatni döggel, észrevettem, hogy nehezebben veszi a fokozatokat, mint tavaly, főleg az üres megtalálása ütközik nehézségekbe álló helyben.

A harmadik 25 év feletti japán hondát taposom, szinte normális, ha nincs meg egyből az üres a piros lámpánál, de olvastam egy korábbi bejegyzésem az első útról az új XBR-rel, és eszembe juttatta, hogy tényleg, korához képest milyen szokatlanul fasza volt a váltó elsőre, azóta pedig a téli szünet miatt még 500km-t sem tettem bele...

Az első XBR-emen is volt probléma a váltással, ott túl kicsi volt a holtjáték, magyarul túlságosan feszes volt a bowden, most viszont úgy okoskodtam, hogy - bár szemre jónak tűnik - a használat közbeni tapasztalat inkább arra utal, hogy túl nagy a holtjáték, nem emel ki eléggé a kuplung.

Munkából hazafelé, indulás előtt próbaképpen feszítettem egy jókora adagot a bowdenen (kb. két fordulatnyit), és a váltó jobb lett, mint valaha! Ha szabad ilyet mondani kb. 3 hónap használat után... :)

Hazafelé olyan feelinges volt motorozni vele, hogy meg is téptem picit a szarvát, na persze csak ésszel!

Egyszerűen imádom! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dugohuzo.blog.hu/api/trackback/id/tr895157232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bh pearl 2013.04.14. 23:31:22

:)
na végre használod is:)

Levente Kiss 2013.04.18. 18:16:52

Szia!

Örömmel olvastam az írásaid! Nagyon jók! Nekem is XBR-em van. :)
A tiéd 44 lóerős, vagy 27-es?

xbr 2013.06.20. 06:58:57

@bh pearl: Na jaaaa, se még mennyire!
Kár, hogy ilyen jó, nincs miről írni... :)))

xbr 2013.06.20. 07:03:43

@Levente Kiss: Köszönöm, igyekszem, lesz még folytatás is, csak ki kell várni... :(
44lóerős!
A 27-est is bármikor bevállalnám, de azért ez überjól húz. :)))
100-ig bármilyen 500-ast aláz, iszonyat nyomatékos a kategóriájához képest, és könnyű. (Szárazon nincs 160 kiló)

xbr 2013.07.02. 07:16:18

Levente!
Csak most látom, hogy írtad, Neked is van XBR-ed! Milyen figyelmetlen vagyok!
Küldj már egy képet légyszi a motorodról!

virago 2013.08.09. 09:48:40

@levente kis

Szia!
Ha megvan az xbr, dobj már egy emailt a a 24gaborkukacgémailpontkom .ra

Levente Kiss 2013.09.23. 22:31:31

@xbr: Szia!
Küldenék szívesen, de nem tudom az emailcímed :)

xbr 2013.09.23. 23:05:08

Akkor legyen xbr kukac fstudio pont hu
És köszi! :)

xbr 2013.10.02. 07:06:15

@Levente Kiss: Na most akkor nem küldöd? :)
Amúgy véletletnül nem egy szép fekete példányod van amit már kétszer is láttam a Hegyalja úti autóvillamossági műhely előtt??
Felháborító, itt nyüzsögnek az XBR-ek, és még nem is mind ismerjük egymást?! :))
süti beállítások módosítása